گروه خانواده فراهانی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید >>>

کارجوی عزیز سلام، از این که مجموعه ما را برای شغل خود انتخاب کرده اید خرسندیم.
برای ورود به فرم استخدام، ابتدا متن منشور اخلاقی را مطالعه کنید، سپس برای پذیرش قوانین و پر کردن فرم پرسشنامه استخدام کلید ” قوانین را می پذیرم،ادامه” را بزنید.

منشور اخلاقی گروه خانواده فراهانی

این منشور برای اشاعه و اعتلای ارزش‏های اخلاقی، انسانی، رفتاری و سازمانی در گروه خانواده فراهانی و نهادینه‌کردن آن در اندیشه و عمل همکاران تدوین شده است. ما به ‌عنوان اعضای خانواده بزرگ فراهانی برای ادای هرچه بهتر وظایف قانونی و مسئولیت‌های محوله با تکیه بر ارزش‌های اخلاقی در راستای توسعه و بهبود خدمت‏رسانی، خود را ملزم به‌رعایت اصول و مفاد زیر می‌دانیم:

1) رعايت نظم و انضباط كاري، حضور به موقع و منظم در محل كار، وقت‌شناسي و مسئوليت‌پذيري

2) رعايت كامل ارزش‏های اخلاقی و عرفي جامعه مانند پوشش مناسب، حفظ متانت، آرامش و آراستگي در محيط کاري

3) ترویج سلامت اداری و رعايت صداقت، امانتداري، رازداري و حفظ اسرار گروه خانواده فراهانی

4) رعایت احترام، ادب، متانت و خوش‏رویی نسبت به همکاران

5) پشتكار و جديت در انجام وظايف و مسئوليت‌ها با رعايت سرعت عمل، دقت و صحت در پيگيري امور محوله

6) اهتمام هميشگي در آموزش و افزايش معلومات شغلي و اجتماعي و استفاده بهينه از دانش، نظرات و تجربيات خود و ديگران در جهت بهبود انجام وظايف محوله

7) انتقال دانش، تجربه و توانمندي‌هاي خود با سعه صدر به ساير همكاران در راستاي ارتقاي توانمندي‌هاي آنان به موازات رعايت حريم کاري يکديگر

8) توجه به ايده‌ها و افكار جديد و سازنده و تلاش منطقي براي اجرايي کردن آنها

9) حفظ روحيه انتقادپذيري و همچنين توجه و پذيرش انتقادات و پيشنهادهاي سازنده ديگران

10) تقويت روحيه كار جمعي و مشارکت در انجام فعاليت‌هاي گروهي

11) تقويت و اشاعه روحيه قدرداني از ديگران

12) حفظ و نگهداري تجهيزات و امکانات اداري و رعايت اصل صرفه‌جويي و استفاده موثر و مطلوب از آنها

13) هماهنگي كامل با مدير مربوطه به‏ويژه براي حضور در خارج از وقت اداري يا مأموريت درون و برون شهري در صورت لزوم

14) پرهيز از استفاده شخصي و غير‏اداري از اموال اداري مانند تلفن، رايانه، امكانات شبكه و …

15) ارائه اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم و مناسب به مشتریان در محدوده وظايف شغلي

16) برخورد مناسب با مشتریان و انجام امور آنها در كوتاه‏ترين زمان ممكن و با كيفيت مطلوب

17) پايبندي به مفاد قرارداد شغلي و اجتناب از هرگونه چانه‌زني در مورد مزاياي شغلي فراتر از قرارداد و قانون