گروه خانواده فراهانی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید >>>

مراسم تجلیلی جهت انگیزه به نوجوانان کشتی گیر فرنگی کار که به تازگی قهرمان لیگ کشوری شدند و در رقابت با مقابل بهترین های کشتی فرنگی کشور قد علم کردند در شهرستان بابلسر به میزبانی گروه طبیعت سازان فراهانی حامی ورزش پهلوانی کشور با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار گردید .

مراسم با حضور کشتی گیران ، مربیان، سرپرستان تیم و حضور جمعی از مسئولین در سه شنبه 18 بهمن 1401 در شهرستان بابلسر برگزار شد.

لازمه ی موفقیت در ورزش حرفه ای و رساندن نوجوانان به سکو های افتخار در سنین بالاتر و بر افراشتن پرچم کشورمان در عرصه های بین المللی حمایت کردن و اهمیت دادن به حضورشان در ورزش قهرمانی در سنین پایین تر است. بطوری که انگیزه لازم را برای ادامه دادن این راه پر از سختی از دست ندهند. همچنین در جوامعی که به مقدار کافی امکانات برای فعالیت های ورزشی نوجوانان و جوانان جامعه فراهم شود احتمال نفوذ مواد مخدر در بین جوانان کمتر می شود.

اهمیت ورزش در دین مبین اسلام تا اندازه‌ای است که پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: نیرومند نزد خداوند بهتر و محبوب‌تر از مؤمن ضعیف است و به آموختن رشته‌هایی چون شنا، تیراندازی و سوارکاری به فرزندان تأکید بسیار دارند. با توجه به نظرات کلی اسلام در زمینه ورزش این نتیجه به دست می آید که جسم عرض روح قرار دارد و نیازهای جسمانی و روحانی انسان بایستی یکجا مورد ارزیابی قرار گیرد.

در انتهای مراسم لوحی به یادگار جهت حمایت از ورزش پهلوانی توسط مسئولین امضا گردید.